Prestatiebeheer
Vector
Beheer uw buitendienst efficiënt met digitaal
Wat is Vector?
Vector is een 100% digitale service management tool waarmee u de planningen en diensten van uw buitendienstmedewerkers kunt optimaliseren om uw winstgevendheid te maximaliseren.
Het resultaat is een betere kwaliteit van dienstverlening voor een maximale klantentevredenheid.
Vector creëert de link tussen uw teams op kantoor en uw medewerkers op het terrein.
Dankzij deze digitale oplossing kunt u uw beheer dematerialiseren en de informatie die met uw buitendienstmedewerkers wordt uitgewisseld centraliseren.
Dankzij Vector wordt uw dagelijks beheer vereenvoudigd, efficiënter en wordt de tijd die u aan uw administratie besteedt drastisch verminderd.
Hoe werkt de oplossing?
Vanuit het Vector webplatform kan de persoon die verantwoordelijk is voor de planning
- plant opdrachten in voor zijn werknemers en beschikt over een overzicht van lopende en toekomstige opdrachten
- beheert zijn klanten, werknemers en opdrachten
- stuurt zijn activiteiten dankzij een uitgebreid dashboard
- verzamelt alle nuttige gegevens om een analytische rapportering op te stellen
Via de mobiele applicatie, de werknemers op het terrein voeren hun opdrachten uit en
- voeren hun diensten uit
- een overzicht hebben van de planning van de dag en de komende optredens
- bekijk hun prestaties van de dag op een kaart
- de details van elke dienst opvragen
- een dienst starten of beëindigen
Wat zijn de voordelen van Vector?
Voor u via het Vector webplatform
- Snelle en efficiënte planning van interventies en urgenties
- 100% digitaal en gecentraliseerd beheer van interventies en urgenties
- Traceerbaarheid van de activiteiten (dankzij QR-code, foto’s en handtekening van de klant)
- Vermindering van de administratieve taken
- Uitgebreide en configureerbare rapporten over uw activiteiten
Voor uw medewerkers in het veld via de mobiele applicatie Vector
- Planning rechtstreeks naar hun smartphone gestuurd
- Real-time update van diensten
- Duidelijke beschrijving van de uit te voeren taken dankzij de voorgedefinieerde lijsten
- Foto's maken van uitgevoerde taken en te vervangen of te gebruiken onderdelen
- Aanmaken van ongeplande taken
- Opstelling en onmiddellijke verzending van het interventieverslag
- Handtekening van de cliënt ter validering van de interventie
Voor uw klanten
- Activiteitenverslag waaruit blijkt dat de dienst met succes is voltooid
- Garantie en servicekwaliteit
- Hogere klantentevredenheid
Wie zijn de doelwitten van Vector?
Vector, speciaal ontworpen voor :
- de huishoudelijke schoonmaaksector (dienstencheques)
- de professionele schoonmaaksector (schoonmaak van kantoren, gemeenschappelijke ruimten van gebouwen, industriële schoonmaak, enz.)
- technische beroepen (verwarmingsmonteurs, liftmonteurs, zwembadspecialisten, bandenmonteurs, installateurs van zonnepanelen, enz.)
Wilt u weten hoe onze benefit management oplossing werkt?
Wat zijn de kenmerken van Vector?
- Aanmaak en planning van interventies
- Scannen van QR-codes (om bijvoorbeeld een dienst te starten of te beëindigen)
- Gebruik van checklists
- Foto's nemen
- Handtekening van de klant
- Prestatierapport
Onze artikels
- Interventiebeheer
- Interventiebeheer
- Technologie
- Interventiebeheer
- Technologie
- Interventiebeheer
- Interventiebeheer
- Interventiebeheer
Wat onze klanten denken over Viasat Connect
"Dankzij de Aidoo-oplossing kunnen wij aanzienlijk besparen op de tijd, de administratieve opvolging en het beheer van de middelen voor onze gezinsverzorgers".
Viasat Connect Belgium zorgde voor een grote meerwaarde in onze onderneming door middel van Securysat. Deze gebruiksvriendelijke tool is voor ons een grote bijdrage bij het tracken van onze camionetten: we zien hun posities, rijgedrag, brandstofverbruik, …
Het grootste voordeel is dat we in geval van dringende depannages steeds de dichtstbijzijnde collega kunnen verwittigen”
"Dankzij de Aidoo-oplossing kunnen wij aanzienlijk besparen op de tijd, de administratieve opvolging en het beheer van de middelen voor onze gezinsverzorgers".
Viasat Connect Belgium zorgde voor een grote meerwaarde in onze onderneming door middel van Securysat. Deze gebruiksvriendelijke tool is voor ons een grote bijdrage bij het tracken van onze camionetten: we zien hun posities, rijgedrag, brandstofverbruik, …
Het grootste voordeel is dat we in geval van dringende depannages steeds de dichtstbijzijnde collega kunnen verwittigen”
Onze andere oplossingen van Personeelsbeheer
Zie in real time wie uw voertuigen bestuurt en wie de passagiers zijn
Meer weten >Automatiseer de CheckInAtWork-rapportering met Viasat Connect-oplossingen
Weten wat de positie van een werknemer is, hem of haar kunnen helpen of gewoon zicht krijgen op een situatie zijn belangrijk voor human resources
Meer weten >Bespaar kostbare tijd door de mobiliteitspremies van uw werknemers automatisch te berekenen
Automatiseer uw loonadministratie met tijd- en aanwezigheidsregistratie
Meer weten >Zie in real time wie uw voertuigen bestuurt en wie de passagiers zijn
Meer weten >Weten wat de positie van een werknemer is, hem of haar kunnen helpen of gewoon zicht krijgen op een situatie zijn belangrijk voor human resources
Meer weten >Automatiseer uw loonadministratie met tijd- en aanwezigheidsregistratie
Meer weten >Automatiseer de CheckInAtWork-rapportering met Viasat Connect-oplossingen
Bespaar kostbare tijd door de mobiliteitspremies van uw werknemers automatisch te berekenen