Wat hebt u nodig om uw mobiele teams efficiënt te beheren? Informatie! Het is dan ook de doorslaggevende factor voor het succes van uw bedrijf …

Bestaan uw teams uit mobiele werknemers? Van de bouwsector tot reparatie- en onderhoudsberoepen, maar ook thuisverpleging of schoonmaak- en bewakingsbedrijven. Zijn ze altijd onderweg en moeten ze hun prestaties ‘ver’ van het bedrijf leveren? Hoe leidt u uw personeel in deze omstandigheden? Hoe organiseert en plant u de werktijden? Hoe kunt u erover waken dat de opdrachten naar behoren worden uitgevoerd? Een uitdaging van formaat!

Zet uw prestaties in de kijker

Als de activiteiten van uw teams op het terrein niet goed worden beheerd, komt de rentabiliteit van het bedrijf in het gedrang. U kent de aard van de verrichte prestaties niet, noch de duur ervan? Verlopen de verplaatsingen van uw technici of zorgkundigen niet optimaal? Hebt u er geen zicht op of de werktijden op uw werven worden gerespecteerd? Weet u niet of uw leveringen op tijd gebeuren? Zonder deze cruciale informatie tast u in het duister … Zo kunt u onmogelijk uw teams organiseren, efficiënt opdrachten toewijzen, correct factureren, budgetten respecteren, inefficiënties opsporen of uw administratieve taken voltooien. Resultaat? U hebt uw kosten niet onder controle en moet aan concurrentievermogen inboeten.

Ga voor digitaal

Het is nu meer dan ooit tijd voor digitale technologie en steeds innovatievere oplossingen om de opvolging en de efficiëntie van de activiteiten van uw mobiele werknemers te verbeteren. De voordelen?

  • Verminder uw administratieve werklast aanzienlijk.
  • Versnel de facturatie van uw klanten.
  • Verbeter de prestatieverlening met positieve gevolgen voor uw klanten en werknemers.
  • Controleer alle parameters dankzij een betere gegevensverzameling en -analyse.
  • Verminder het risico op fouten door automatische waarschuwingen in te stellen.
  • Optimaliseer het gebruik van uw middelen dankzij betrouwbaardere informatie en bevorder een betere besluitvorming.

Oplossingen afgestemd op uw behoeften

Digitale hulpmiddelen bieden u controle over uw teams en hun prestaties dankzij de combinatie van software- en hardwareoplossingen. En dat op een geautomatiseerde, gecentraliseerde en onmiddellijke manier. Hoe zou u het vinden om in staat te zijn om:

  • De prestaties van uw personeelsleden te plannen;
  • Hun werktijden te bepalen dankzij een mobiele prikklok;
  • Hen in real time te lokaliseren;
  • Trajectgegevens te verzamelen door trackers op uw voertuigen te installeren;
  • Een dringende opdracht toe te wijzen op basis van nabijheid en beschikbaarheid op het terrein;
  • Rapporten (met foto’s, bestelbons, handtekening van klant, …) op te stellen;
  • …?

Dit alles in enkele klikken op uw tablet of computer? Dat betekent dat uw facturering en de taak van uw administratieve afdeling sterk worden vereenvoudigd. Het is allemaal mogelijk!

Gerelateerd nieuws

05/11/2024
Targa Telematics, een van de wereldleiders op het gebied van IoT en digitale oplossingen voor verbonden mobiliteit, kondigt de nieuwe naam van haar…