Uw administratief beheer efficiënter maken? Dat is van cruciaal belang voor uw bedrijf! Het bespaart u immers tijd en geld. Klaar om digitaal te gaan?

Uw mobiele teams voeren hun opdrachten uit op het terrein. Maar de ondersteunende taken zijn bepalend voor de goede werking van het bedrijf op het vlak van financiën en verkoop, maar ook op het vlak van personeelsbeheer. Een rol die onvermijdelijk heel wat verantwoordelijkheden en organisatietalent met zich meebrengt. Hoe meer u het leven van uw administratieve teams makkelijker maakt, hoe beter u uw kosten en uw facturatiecyclus onder controle hebt. Kortom, treed in actie dankzij digitale technologie!

Digitale technologie ten dienste van de administratie

De eerste stap bestaat erin uw mobiele werknemers uit te rusten met de juiste technologische hulpmiddelen. Via een ‘alles-in-één’-app? Jazeker! Zo kunnen ze bijvoorbeeld belangrijke informatie invoeren die vervolgens de taken van de administratieve afdeling vereenvoudig. Logisch ook, want alle gegevens die op het terrein worden geregistreerd, worden automatisch naar het kantoor gestuurd. Met mobiele registratiesystemen kunnen medewerkers op het terrein ook het begin en het einde van hun werkdag, de duur van de interventie bij de klant of in het bedrijf en zelfs de afgelegde kilometers registreren. Wat betekent dat concreet?

  1. Identificatie van de bestuurders en passagiers in elk voertuig in één oogopslag: dankzij een aan boord geïnstalleerde badgelezer ontworpen om het probleem van het in- en uittikken van de ‘bestuurder en passagiers’ op te lossen en tegelijk de privacy te waarborgen.
  1. Overal in- en uittikken wordt kinderspel: dankzij mobiele prikklokken die in de werkplaats of op de werf worden geïnstalleerd. Het perfecte systeem om het in- en uittikken van uw arbeiders en onderaannemers volledig autonoom te organiseren en om in real time zicht te hebben op de activiteiten op het terrein.
  1. Via smartphone: met een mobiele applicatie om uw chauffeurs, passagiers en arbeiders op de werf te laten in- en uitklokken. Makkelijk en doeltreffend!
  1. Registratie van de werktijd en de prestatietijd: de rapporten komen automatisch in uw inbox terecht en kunnen rechtstreeks naar uw sociaal secretariaat worden gestuurd voor de loonberekening.

In één klik van het terrein naar het kantoor

Op kantoor beschikt uw administratieve afdeling in real time over deze belangrijke informatie. Beter nog: de websoftware berekent de werktijd automatisch en op een betrouwbare manier. Zo kunnen bovendien volledige rapporten per werknemer of per klant opgesteld worden. Dankzij dit gegevenspakket wordt er op uw administratieve afdeling flink wat bespaard. Uw bedrijf zal al zijn taken efficiënter kunnen uitvoeren:

  • de opvolging van de prestaties verzekeren,
  • de berekening van de lonen en mobiliteitspremies voor elk personeelslid voorbereiden,
  • voldoen aan de wettelijke fiscale en sociale verplichtingen,
  • instaan voor het administratief beheer van het personeel (afwezigheden, ziekte, …),
  • automatisch de gegevens genereren die nodig zijn voor de analyse van de kosten in verband met werven of opdrachten,
  • maar ook sneller en zonder fouten factureren naar klanten toe.

Of wanneer digitale technologie rijmt met kostenbeheersing en een verbeterde productiviteit!

Gerelateerd nieuws

05/11/2024
Targa Telematics, een van de wereldleiders op het gebied van IoT en digitale oplossingen voor verbonden mobiliteit, kondigt de nieuwe naam van haar…