Een ondernemer besteedt tot één derde van zijn tijd aan administratieve taken. Wist u dat uw medewerkers op het terrein u daarbij makkelijk kunnen helpen ?
Kost het beheer van uw activiteiten op het terrein u te veel tijd? Laat uw medewerkers die last van uw schouders nemen! Dankzij de app Securysat Worker voeren ze op hun smartphone heel eenvoudig hun aanwezigheidsgegevens in, in een voertuig of op een werf. Deze gegevens dienen vervolgens om de arbeidstijd te berekenen, voor de CheckInAtWork en aanwezigheidscontrole.
Ploegen die onderweg of op een werf moeten “prikken”, gewerkte uren berekenen, materiaal geolokaliseren, … In elke sector is het vaak een beproeving om al die informatie te verzamelen voor een goed beheer. Toch bestaan er tools die het u veel makkelijker maken. Met de app Securysat Worker laat u uw medewerkers de gegevens verzamelen, rechtstreeks op hun smartphone. Even tikken op het scherm volstaat om alle administratieve informatie in te voeren die u en uw diensten dagelijks nodig hebben om uw bedrijf goed te beheren.
Module “Bestuurder en passagier”
Beheert u een voertuigenvloot? Met de module “Bestuurder en passagier” van de app duiden alle inzittenden van een voertuig aan wanneer ze in- en uitstappen en identificeren ze zich als bestuurder of passagier. Ze kunnen zelfs de POI aanpassen, dat wil zeggen de locatie waar ze hun aanwezigheidsgegevens invullen. U beschikt dan rechtstreeks over alle informatie om de mobiliteit en werktijd van elke medewerker te berekenen en zelfs de aanwezigheidsregistratie CheckInAtWork naar de RSZ te versturen.
Module “Work management”
De prikklok die registreert welke werknemers op een werf aanwezig zijn, mag u gerust op pensioen sturen. Een gewone smartphone volstaat om de POI te selecteren. Vervolgens beheert Securysat Worker perfect ieders exacte positie, zelfs bij werven die dicht bij elkaar liggen. Natuurlijk belet niets u om deze mobiele aanwezigheidsregistratie te combineren met een vaste prikklok.
Module “Materiaalbeheer”
En het materiaal dat uw medewerkers gebruiken? Uiteraard kunt u ook dat op afstand beheren met de app Securysat Worker. Uw personeel hoeft er nauwelijks moeite voor te doen: ze selecteren één of meer assets, koppelen er een actie aan (laden, lossen, …) en eventueel een statuut (gereinigd, gevuld, …). U configureert uw materiaalvoorraad zo vaak u wilt. Resultaat: u weet op elk ogenblik waar uw materiaal zich bevindt, wat de toestand ervan is en wie het heeft gebruikt.
Wilt u ook graag uw administratieve werklast verlichten en u concentreren op uw kerntaken? Ga dan voor de app Securysat Worker!